Czy w firmie potrzebna jest osoba od marketingu

Czy w firmie potrzebna jest osoba od marketingu

Lis 26
Czy w firmie potrzebna jest osoba od marketingu

Badania wykazały, ZE nastolatki spędzają Dużo Czasu na witrynach e-commerce, takich Jak Amazon.com i E-bay podobnie Jak osoby W dorosłe. Jeśli spojrzymy na amazon.com możemy łatwo zobaczyc, JAK projekt i treść czyni przejść przyjaznym dla danej Grupy wiekowej Użytkowników.chirurgia stomatologiczna stargard Amazon ma Bardzo dobry nawigacji i systemu Oferuję do Witryna odwiedzającym możliwość wyszukiwania w Różnych działach LUB PO prostu przez wpisanie Słowa kluczowego / s, Który Oferuję szereg powiązanych Elementów.

Będąc w powyżej tygodnia znaleźć produkty, Które szukają Przy minimalnym nakładzie pracy JEST kluczowym zagadnieniem nastoletnich Użytkowników, ponieważ Maja one „mniej wyrafinowanych strategii Badań” (Nielsen) oraz niższy POZIOM cierpliwości. Opisy Produktów na amazon.com SA Krótkie i łatwe zrobić zrozumienia, A następnie oceny Klientów oraz OPINIE, ktoré sa prezentowane Jako Fragmenty, Które mozna odczytać na Pierwszy rzut oka.

Czy w firmie potrzebna jest osoba od marketingu

Jeśli porównamy amazon.com Do innej witryny e-commerce, takich Jak kickers.com, możemy zobaczyc, JAK dziesięć ostatni Nie oceniłbym tak dobrze z młodszych odbiorców. Po Pierwsze, strona JEST zbudowana z użyciem lampy błyskowej, Która sprawia, že Wolno SIĘ lądować, o dotarcie zrobić Produktów zajmuje Trochę Czasu, ZDJĘCIA I nazwy kategorii Dodaj Nie SA klikalne.

Czy w firmie potrzebna jest osoba od marketingu

Mając na uwadze, Ze Internauci, A zwłaszcza nastolatki SA niecierpliwi w internecie, możemy Bezpiecznie założyć, ZE znajdą się frustrujące próbuje dowiedzieÄ ‡ SIĘ, CO I GDZIE należy kliknąć na Tej Stronie. Ponadto Nie istnieją Żadne Opisy Produktów, Które zapewniają niezbędną „sugerować”, Która doprowadzi zrobić nawrócenia.

Dla każdej strony internetowej, CZY do e-commerce Lub edukacyjnym, by naprawde opłaca SIĘ stworzyć Zestaw „peronas użytkownika”, kazdy reprezentujący członka Grupy docelowej. Nastolatki spędzają Dużo Czasu w internecie I SA ważna Grupą docelową, nawet jeśli nie nie Beda te dokonujące Zakupów online Beda patrzeć na produkty PRZED pójściem do Sklepu í prosi & gt dorosłego, ABY zakończyć Proces zakupowy dla Nich,

Pisanie treści, ktoré sa istotne dla Ich interesów i ZE moze pomieścić Ich zwyczaje internetowych znacznie zwiększy Sukcesu witryny oo Tej Grupy wiekowej.

Artykuł napisany przez: